zondag 16 september 2012

Sprankelende kleuren....

Je kunt het eenvoudig houden als je een kleur kiest voor een quilt, maar je kunt ook helemaal los gaan!
In Deventer waren de volgende kleurrijke quilts te zien:





Vele kleuren komen samen in : "Ewals, verbonden letters" van Janneke Jansen- Willems uit Zwolle





Van deze quilt word ik helemaal vrolijk! Hij is gemaakt door Wil van Wijk- den Breems uit Oosterhesselen en zij gaf het de titel "Natuurlijke verbinding"mee. Ik vind de strikjes die de twee helften van de quilt verbinden erg leuk....







Vele kleuren en stoffen zijn verwerkt in "Fasetten"van Greetje Habbing- Noordhuis uit Almelo







Ik ben de tel kwijtgeraakt bij het vierkantjes tellen van deze quilt.....
De quilt is gemaakt door Lies Bos- Varkevisser uit Enschede en heet "Momentopname"






Rineke Lemenschot uit Voorschoten gebruikt lekkere felle kleurtjes in haar "Kleurenpracht"




Geheel uit pineappels is deze quilt samengesteld. Lianne van Herwaarden- van Buul uit Nijmegen gaf het de titel : "Earth"mee.




Een close-upje....






Marry Koorn uit Zwaag koos voor hetzelfde kleurverloop maar een totaal ander patroon. De titel "verbinding"spreekt voor zich zelf.....






"Hisoka en ik" is de voor mij raadselachtige titel die Ineke van 't Hoenderdaal uit Oosterhesselen koos voor haar quilt.





En ook deze quilt die de poster van de tentoonstelling van het Quiltersgilde sierde was in het echt te bewonderen.  "Er zij licht"is gemaakt door quiltgroep De Quiltwichter.


En nog steeds heb ik niet alle quilts laten zien!
Een blogje modern en sterren staat nog in de planning.....



3 opmerkingen:

  1. Wunderschöne Quilts !!!
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Annemiek voor het tonen van de fotos er worden wel bijzondere quilts gemaakt en steeds weer sta ik verbaasd dat zoveel mensen zo creatief zijn.Groetjes en fijne zondg Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...