zondag 15 juli 2012

Makkelijk en lekker soepje voor de zondag.....

Ik kreeg van mijn vriendin Esther een heerlijk en makkelijk recept voor een mosterdsoepje....





Ik maakte het van de week en iedereen vond het heerlijk: die houden we erin!

Hier het recept:


1 liter water 
2 kippen bouillonblokjes
1 beker crème fraise 
3 eetlepels Zaanse mosterd ( ik gebruikte gewone milde mosterd)
1 goudkuipje smeerkaas
4 eetlepels allesbinder van honig ( ik deed 3 eetlepels)
peper
ong.2 eetlepelsprei  ( ik deed iets meer)
50gr katenspek,uitgebakken  ( ik gebruikte een half pakje, 125 gr "magere"spekblokjes




bouillon koken,alle ingredienten erdoor doen en als laatste de spek en prei.



Het was heerlijk en zó klaar.

Lekker voor een makkelijke zondag........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...