zaterdag 7 april 2012

Narcissen quilt


Een jaar of tien geleden maakte ik deze echte voorjaarsquilt. Een de hand van een heel leuk en mooi stofje  vol met narcissen zocht ik bijpassende lapjes in frisse kleuren. Een paar tinten oranje, geel wit en groen. De achtergrondkleur van de stof was zwart en die kleur komt dan ook terug in de quilt.




Het good old logcabin patroon deed de rest....

Maar "met de kennis van nu"om maar eens een uitspraak van een politicus te gebruiken vind ik het jammer dat de rand te zwart is en dat ik de originele stof zo weinig, en alleen maar in kleine stukjes, gebruikt heb. Hier had ik best een mooie rand van kunnen maken.

Maar ja, van je fouten leer je hè?
Dat is geen uitspraak van een politicus maar van vele door schade en schande wijs geworden mensen...

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg mooi geworden, en ik denk dat de buitenrand met de narsissen stof te druk was geworden. Nu geeft de buiten kant de rust die nodig is om het log cabin patroon mooi te laten uitkomen. Maar meningen verschillen, en dat mag toch ook. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik vind hem mooi vooral de logcabin kleurverdeling.
    gebruik je de quilt nog of ligt hij ergens op een stapel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nou eenmaal zo, dat je jaren later toch kritischer kijkt naar de beginselen van quilts die je gemaakt hebt, dat heb ik nou ook. Maar eerlijk, ik vind dit een schattig quiltje, heel mooi!!
    Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...