zaterdag 14 april 2012

Een heerlijk zacht.....

Bij het terug lezen van mijn blog merkte ik dat ik een foto vergeten was te plaatsen....

Een poosje terug las ik het berichtje van Els die op zoek was naar kleine lapjes voor huisjes.
Ik had wat voor haar en als dank kreeg ik hele mooie zwart,wit en rode lapjes terug....
Een heerlijk zacht envelopje die je in de brievenbus ziet liggen en verwachtingsvol mag open maken!




Ik vind de lapjes prachtig en hoewel ik Els al per mail bedankt heb wil ik nogmaals zeggen: super bedankt Els! 
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig of ze mijn lapjes al een keer gebruikt heeft..... misschien vind ze het wel leuk om een foto'tje te sturen?

Groeten,
Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zachte vlopjes te mogen ontvangen, nietwaar?
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg!!! daar zitten wel heeeeeeel mooie lapjes bij!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...