donderdag 19 april 2012

De kleinzoon is geboren!!

Ja..... maar niet bij mij hoor!!
Schrik niet.....
Mijn collega Bé heeft een kleinzoon gekregen en dus kan ik aan de gang met het appelgroene vilt lapje dat ik op de handwerkbeurs in Zwolle kocht. ( Ik had toen al zitten vissen naar de kleuren van de babykamer die hij geholpen heeft om op te knappen)




Het begin is er al.....


Ik ga een geboorteslinger maken met de letters van zijn naam: Jaden.
Daarbij maak ik nog een vogeltje en een hartje en misschien nog wel iets..
En voor onderaan de slinger heb ik een leuk belletje

We doen op onze afdeling op het werk alleen een kraamkado als er een zoon of dochter geboren wordt maar als je voor het eerst opa wordt is dat ook wel heel speciaal vandaar dat ik zelf maar een aardigheidje maak....

2 opmerkingen:

  1. Oh, erg leuk, ik ben ook met appel groene stof bezig voor mijn achter-neefje.
    Groetjes en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...