woensdag 14 maart 2012

Het begin van een nieuw project....

De start van een nieuw project! Huh alweer? De Jelly- Roll sterren van van de week waren toch ook al nieuw? Ja inderdaad, ik zal er niet om liegen...
 het is zo.... ;-)




Maar er is een kleine spruit in aantocht bij mijn broer en schoonzusje en daar wilde ik wat voor maken.
 Aanvankelijk had ik lila lapjes gekocht voor een dekentje voor het wiegje maar in overleg met mijn schoonzusje blijft de kleur maar wordt het doel aangepast. Een dekentje voor het wiegje is maar kort nuttig en een boxkleed doet veel langer dienst...

Dussss....

Aangevuld met paarse lapjes is dit het begin van een boxkleed in wording. 

En de lila lapjes zitten netjes gesneden, 5 x 5 cm in doorzichtige doosjes die op mijn werk in de prullenbak verdwijnen maar door mij weer nuttig gerecycled worden!

Groetjes,
Annemieke

2 opmerkingen:

  1. handig die bakjes ziet er netjes uit zo.
    en gefeliciteerd je word tante.
    Maak er maar weer iets heel moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi,

    Dat wordt vast een leuk projekt om aan te werken....
    Bij jou is het nog volop winter in de hoofdfoto....grappig is dat...

    Creatieve groet Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...