donderdag 8 december 2011

Yes I can...




Nu ik een maandje bezig ben met mijn webog wil ik even delen hoe leuk ik het vind!!


Nadat ik deze zomer de quiltblogs ontdekte op het internet leek mij dat ook leuk om te maken.....
Maar een fototoestel is onmisbaar en dat ontbrak in eerste instantie. Maar toen dat aanwezig was en ik een heel klein ( echt waar!) beetje hulp kreeg van mijn oudste zoon ben ik gestart.

En yes! 
Wat een kick als je ziet dat er bezoekers langskomen, kijken en ook reageren....
En zeker als de teller nèt binnen die maand boven de 1000 staat! Poeh..... ik ga haast naast mijn schoenen lopen... ;-o

En dat terwijl ik nog maar in een enkele blogroll sta....
( daar ga je natuurlijk ook niet om vragen hè, dat moet vanzelf gaan.... ;-))




Wat een kick als ook buitenlandse bezoekers komen kijken....
Grappig om te zien dat er kijkers uit India, Martinque en Hongarije mijn blog bezochten. Een mailtje ontvangen uit India met een vraag om méér foto's van mijn huisjes quilt..... tja dat had ik niet zo snel verwacht allemaal.
Na een poosje installeerde ik de flag counter waar ik trouwens niets van snap.... waarom wel precies alle Nederlandse bezoekers tellen maar geen één Russische, Letse en Spaanse??? ;-(

En is het lastig om iedere keer weer iets te bedenken?
Nee!! 
Helemaal niet..... ik heb nog zo ontzettend veel wat ik wil laten zien..... foto's van alle quilts die ik tot nu toe gemaakt heb.... recepten.... mooie eitjes waar ik nog een kast vol van heb....grappige of mooie foto's van niet- quilt dingen.... 
en nog veel meer.....


Maar dat kost toch veel tijd zo'n weblog??
Wel nee, dacht ik een maand geleden.... dat stukkie schrijf ik in een kwartiertje....
Mis poes!!! 
Al die leuke blogs bekijken die steeds maar weer vernieuwen in mijn blogroll....... 
een eindeloze bron van vermaak. 
Ik vermaak mij kostelijk en heb er een hobby bij.... 

en dat terwijl ik mij toch al zo verveelde hè??

Groeten van een blije Annemieke!

5 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens, er gaat inderdaad hééé'l veel tijd in zitten.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig verhaal, Annemieke. Tja, het bijhouden van alle blogs kost wel veel tijd hè, maar het is ook ontzettend leuk. Ik heb meteen even verder op je blog gekeken, want ik was benieuwd naar je huisjesquilt en... die is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annemieke,

    Heel veel succes met je blog... gaat vast lukken.
    Bedankt voor je lieve felicitatie...
    tot een andere keer,

    Groetjes Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waarom zou het jou beter gaan dan ons???
    Wij een blogverslaving erbij...jij ook!!!!
    hihihihii.....gezellig toch allemaal en tja...afentoe heel hard zijn tegen jezelf en de computer uitzetten .
    leuk al zoveel bezoekers maarja, je blog is dan ook heel gezellig!!!!
    Ga zo door!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joyful Annemieke (thats how the translator translated it :-)), being a baby blogger myself, I understand EXACTLY how you feel and you have put my thoughts too into your words. Lets rock!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...