zaterdag 17 december 2011

Méér tasjes van méér meisjes....

Met ons tasjesdoorgeefproject zijn mooie eindresultaten geboekt. Hier laat ik er nog een paar zien van de andere meisjes uit de quiltkwebbel groep.



De Chinese lantaarns in felle kleuren zijn van Jenny. Haar rand en afwerkbies vind ik een mooie toevoeging!
Ze straalt hier helemaal..... 
Zou dat door de lantaarns komen?
;-)




Deze huisjes zijn van Irene. Ze zijn mooi geworden en hebben allemaal iets extra's gekregen. Helaas is op de  foto niet te zien dat op de hoeken van de sashings schattige hexagon bloemetjes gemaakt zijn....




En hoewel Riet en Irene familie zijn, is het echt helemaal toevallig dat ze hetzelfde patroon gekozen hadden. Dat was één van de verrassingen bij het openmaken van de tasjes. Riet maakte van haar huisjes, winkeltjes....
quilt én bloemen winkeltjes.....schattig hè



Lon heeft iets met groen....
Ik heb niets met groen....
Toch vind ik al ( ook de groene! ) haar quilts mooi... en dat komt mede omdat ze heel mooi kan quilten op de machine....



Sijtje had gekozen voor het logcabin blokken en ze vertelde dat het flink puzzelen was het evenwicht te vinden.... Maar dat is gelukt!


Morgen de laatste quilt van het tasjesproject. Dat is mijn eigen... nog steeds niet Affo...quilt.

En dan hebben jullie die van de ander Jennie nog tegoed......ze kon dit keer niet aanwezig zijn bij de bee


Groetjes Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Gezellig en mooi....
    Wat een werk allemaal...
    Ga je ook meedoen met de huisjesquilt.Ik ben ook begonnen.

    Daaaaag Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig dat je zoveel mooie quilts deelt. Ze zijn zo mooi. Ik zie opeens dat je gisteren ook al zlke mooie foto's hebt geplaatst die ik gemist heb. En die hartjes van Fieke, wat is die mooi. Top. Ben wel benieuwd naar je tasje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...