zondag 18 december 2011

Het tasje van het laatste meisje.....

Na alle quilts van het tasjesdoorgeefproject van de andere meisjes van de Quiltkwebbels is nu mijn eigen quilt aan de beurt. Dit was het blok dat ik zelf maakte:






10 andere meisjes gingen ook aan het werk om een blog voor mij te maken.
Ik maakte er nog een paar blokken bij om het geheel weer vierkant te krijgen. Nu ben ik druk met het door quilten. Dat doe ik door het heel fijntjes te meanderen op de naaimachine.Zo staat het er nu voor:






Maar ja.... zo zie je niets van het quiltwerk......






Een detail foto om het toch ietsie pietsie beter te laten zien.....






Uhm..... dan de achterkant maar..... daar zie je het 't beste.....

Vervelen is er voorlopig niet bij, ik kan nog even vooruit!!


Jacqueline ( klik) leuk dat je mijn blog nu  
volgt!
;-)

Een fijne zondag allemaal!
Greetz Annemieke..


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...